Dobrý den Důležité oznámení Z důvodu operace 12.7.2020, nebudu moci vyřizovat objednávky do 28.7.2020, budu v nemocnici, když přijdu dříve, samozřejmě vyřídím vaši objednávku v kratším termínu, když zvolíte platbu předem, mějte na paměti, že ani ta objednávka nemůže byt vyřízena, omlouvám se za potíže a děkuji za pochopení. Prosím chcete li vrátit zboží ve 14 denní lhůtě,které jste zakoupili před 12.7.2020, napište mail a až to bude možné odepíšu vám, ale v nemocnici mít přístup na emailovou adresu nebudu, budu vás informovat , že můžete balíček už zaslat, dříve ho nebude mít kdo převzít. S pozdravem Minaříková

Odstoupení od smlouvy Reklamační řád

VRÁCENÍ ZBOŽÍ  ve 14 denní lhůtě 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno (email, písemně) ve zmíněné 14 denní lhůtě. Kupující, který uzavřel s Prodávajícím kupní smlouvu on-line, má rovněž právo na mimosoudní řešení případného sporu ze smlouvy s Prodávajícím, jež může zahájit prostřednictvím evropské platformy pro řešení sporů on-line (http://ec.europa.eu/consumers/odr ).

ODESLÁNÍ NA VLASTNÍ NÁKLADY

NA ADRESU 

Doporučený balík nebo Doporučenou zásilku bez dobírky na adresu:

HELENA MINAŘÍKOVÁ

CHAPLINOVO NÁM 653

152 00 PRAHA 5

Ne prosím balík do ruky, nelze převzít jiný pracovník.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží

 

Kupující – podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání v souladu s § 420 Občanského zákoníku.

  • Máte právo vrátit koupený výrobek během  14 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.
  • Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží, který dostávate v mailu. 
  • Pokud nemáte možnost tisknout,tak napište  vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.
  • Budeme vděční za zaslání originálu nebo kopie faktury, což uspíší proces vrácení zboží.
  • Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. 
  • V případě, že jste za objednávku zaplatil na dobírku, je nutno uvést do  formuláře číslo vašeho učtu na vrácení peněz, 
  • V případě platby na účet, nebude -li uveden jiný učet na formuláři zasíláme  platbu na učet, z kterého byla objednávka zaplacena 

 

 

 

REKLAMACE


Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží. 
 
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek

napište reklamační protokol 

  1. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

  2. Doporučený balík nebo Doporučenou zásilku bez dobírky na adresu

  3.   číslo objednávky a fakturu, kterou najdete  v mailu

  4. adresa  na vrácení reklamace  HELENA MINAŘÍKOVÁ

                                                     CHAPLINOVO NÁM 653

                                                    152 00 PRAHA 5  

    Ne prosím balík do ruky, nelze převzít jiný pracovník ….

     

  5. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku
  6.  V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku
  7. PAMATUJTE:
    1. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky a jen ČESKOU POŠTOU.

 

 

Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je info@minashop.cz 

 

Jak postupovat:

Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje - tj. e-mail, popřípadě telefonní číslo, pokud došlo od doby objednání k jejich změně. Takto připravenou zásilku pošlete Českou poštou 

 

 

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží: • opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nebo nesprávným užíváním )

• vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního

 

Pokud je vrácené zboží poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

 

2. VÝMĚNA

Může se stát, že nevyberete vhodnou velikost, padnoucí barvu, nebo dokonce model. V takovém případě máte podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo výměnit zboží, s písemným prohlášením, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Jenom hradíte za poštovné, kdy odesíláte zboží.

Zboží bude přijato pouze a jen tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (např. originální etikety, štítky, originální obal, sáček a krabice) a nebude jevit známky opotřebení, používání či praní, nebude zapáchat cigaretovým kouřem, parfémy ani ničím jiným (včetně jeho doplňků). Berete na vědomí, že pokud vracené zboží bude poškozeno, nosit známky používání (např. zápach parfému, stopy kosmetiky) zboží bude odesláno zpět na Vaše náklady. Balík by měl být zabalen tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

 

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo reklamaci

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy / reklamaci

 

Adresát: Helena Minaříková, Chaplinovo náměstí 653, 152 00 Praha 5 nebo elektronicky na adresu: info@minashop.cz

 

Číslo objednávky:

Datum obdržení:

 číslo účtu pro vrácení platby:

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

 

Podpis spotřebitele:

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.